Hae
Mansikkapilvi

Erilaista asiakaspalvelua

Olen itse ollut aina sellaisessa työpaikassa töissä jossa ammattina on enemmän tai vähemmän asiakaspalvelua. Tiedän sen, esimerkiksi myyjän roolissa, että aina se asiakas ei todellakaan ole oikeassa. Siltikin sun tehtävänä asiakaspalvelijana, eli vaikka myyjänä on tehdä siten, että asiakkaalle jää fiilis, että hän oli oikeassa ja mieli jää hyväksi. Se olisi sitä hyvää asiakaspalvelua. Joskus tai aika useinkin edellisissä ammateissani mulla oli fiilis, että ai vitsi kun vois sanoa suoraan tuollekin asiakkaalle, että miten ne asiat on. Mutta ei. Se ei ole sun tehtävä, etkä sä sano yhtään mitään vaan pidät mölyt mahassa. Sä nyökkäilet, pahoittelet tilannetta ja kysyt asiakkaalta mitä voit tehdä asian hyväksi, että asia menisi oikein tai edes vähän paremmin.

Entisen loppu on uuden alku ja erilaista asiakaspalvelua

Olen aina ollut hyvin tarkka mun hiuksista. Ne ei ehkä ole ne täydellisimmät hiukset mitä maa päällään kantaa, mutta ne on täydellisimmät minulle ja hyvin suuri osa minua. Sen takia olenkin tarkka siitä kampaajasta joka hiuksiani värjää tai laittaa. On tärkeää olla samalla aaltopituudella ja tiedostaa se, minkälaista tukkaa esimerkiksi mä haluan. Sen takia kun löydän hyvän, en sitä hevillä vaihda.

Nyt kuitenkin asia on saatu päätökseen sen kampaamon kanssa joka tukkani ”pilasi”. Sain vihdoin yhteyden kampaajaan joka tukkani värjäsi. Syy miksi en saanut vastausta sähköposteihini oli se, että he eivät muistaneet yrityksensä sähköpostiosoitteen salasanaa. Noh, se ei ole minun eli asiakkaan ongelma. Jos liikkeen sivuilla on yhteystietojen kohdalla sähköpostiosoite, niin tällöin mä oletan sen olevan toimiva.

Kampaaja otti minuun yhteyttä facebookissa, koska oli lukenut blogikirjoitukseni, tai joku hänelle oli siitä ilmeisesti vinkannut. Sovittiin, että hän korvaa yhden kampaamokäynnin missä ehdin käydä heti tapahtuneen jälkeen ja antaa minulle jotain tuotteita hyvitykseksi. Hän vielä lisäsi, että kävisin liikkeellä, että hänen työkaverinsa voisi tsekata mun hiukset. Olin, että ok. Tulen käymään.

Kun menin käymään kampaamossa, tämä kampaajani oli töissä. Hän oli juuri rahastamassa edellistä asiakastaan. Hän ohjasi mut istumaan ja odottamaan. Hän kävi vinkkaamassa työkavereilleen, että tulin ja tämän jälkeen pääsin selvittämään asiaa kasvotusten hänen työkavereiden kanssa mutta en itse tämän kampaajan kanssa joka käsitteli hiukseni!!! MITÄÄÄ?

Vaikeat asiaa pitää pystyä kohtaamaan

Eikö kampaajalla, joka on vielä tämän liikkeen omistaja, ole pokkaa selvittää asioita kasvotusten asiakkaansa kanssa? Nämä kaksi muuta kampaajaa sanoivat alkuun, että me ollaan tässä sen takia, että tää homma loppuu tähän. He myös sanoivat saman tien, aiemmin hiustani näkemättä, että sun tukassa on selkeästi metallia, se on vihreä. Olin, että ok. Vastasin, että eikö kampaajan tulisi sitten tiedostaa värjäyksen riskit ja tehdä valinnat sen mukaan? Sanoin lisäksi, että kukaan ei ole ollut missään vaiheessa pahoillaan. Kampaajani toki laittoi facebook viestissään päivien päästä tapahtuneesta, että on pahoillaan ja, että hänelle on tärkeää tehdä kivoja värejä. Missä oli välitön pahoittelu kun tilanne huomattiin?

Keskustelun sävy oli minä vs. nämä kaksi tuntematonta kampaajaa. Sanoinkin suoraan, että tässä keskustelussa tuntuu nyt olevan ihmeellinen sävy. Ihan kuin mua vastaan hyökättäisiin. Eihän he tietenkään sitä ymmärtäneet mutta tällainen olo minulle asiakkaana tuli. Mun piti puolustella itseäni ja tukkaani jälleen kerran. Sain vaan kuulla läksytystä siitä, että tapahtunut oli mun tukan vika, koska siinä oli metallia.

Tilanne oli niin uskomaton ettei tosikaan. Jossain vaiheessa en vain enää jaksanut kuunnella ja sanoin, että minun pitää nyt lähteä jatkamaan matkaa.

Ei hitsi, asioita ei vaan todellakaan hoideta tuolla tavoin.

Asiat voi hoitaa toisellakin tapaa

Hiuspostaukseni ovat saaneet laajaa näkyvyyttä ja kommentointia. Minuun otti yhteyttä toinen kampaaja Jyväskylästä ja hän oli todella pahoillaan tapahtuneesta. Se vaikutti vilpittömältä. Sain hyvää asiakaspalvelua vaikken ollut edes heidän asiakas. Kampaaja pyysi mua käymään heidän liikkeellä, että näkisivät mikä tukkani tilanne oli ja, että olisiko heillä mahdollisesti jotain mitä voisivat tarjota hiuksilleni.

Tämä oli jo asiakaspalvelua ja tämä oli aivan eri luokkaa kuin mitä edeltäjässään. Menin liikkeelle ja me istuttiin alas. Keskusteltiin mun hiuksista ja hiuksista ylipäänsä. Käytiin läpi tapahtunutta ja mietittiin mitä tukalleni voisi tehdä. Näytin heille kuvia siitä vaaleasta mitä haluaisin oman tukkani olevan. Kanssakäyminen oli kiireetöntä ja selkeästi välittävää ja kiinnostunutta.

Vaaleat hiukset osaavat olla oikukkaat

Vaaleat hiukset ovat hankalat varmasti ammattilaisellekin. Hiusta ja sen käyttäytymistä pitää ymmärtää, että sitä osaa käsitellä. Hius pitää myös tuntea. Siihen auttaa se, että sama kampaaja saa käsitellä hiusta ja oppii tätä kautta tuntemaan hiuksen ja sen käyttäytymisen. Jos joku värjäys tai toimenpide on riski hiukselle, tulisi ammattilaisen pystyä se sanomaan asiakkaalle, eikä vaan värjätä koska asiakas niin haluaa. Se on sitä ammattitaitoa.

Keskustelu tän kampaajan kanssa oli hyvin mutkatonta. Hän sanoi mielipiteensä ja mä sain sanoa omani. Mun hiushaaveet vaaleasta tukasta eivät ole liian epärealistiset ja jossain vaiheessa tukkani on jälleen vaalea. Kampaaja esitteli erilaisia tuotteita, jotka sopisivat juuri mun hiuksille. Lähtiessäni sainkin mukaani hyvälaatuisen tuotesarjan jota nyt käytän tehokuurina käsiteltyyn hiukseeni. Hiusta aletaan askel askeleelta elvyttämään ja sitten jossain vaiheessa kääntämään vaaleaksi. Lupaan kirjoitella tästä projektista blogiini, sillä uskon monien blondien kärsivän kuivista ja elottomista hiuksista vaikka hiukselle ei olisi käynytkään samalla tavalla kuin mitä mun hiukselle kävi, eli täystuhoa 😀

Hiusta pitää kuitenkin hoitaa myös sen lisäksi, että sitä leikataan ja värjätään. Tästä kuitenkin tosiaan lisää sitä mukaa kun huomaan tuloksia omissa hiuksissani. Lupaan jatkaa rehellistä ja suoraa tyyliäni. Mielestäni ei ole mitään järkeä jakaa kokemuksia jostain asiasta jos ei ole rehellinen vaan kehuu tuotteita vain sen vuoksi, että joku muu siitä hyötyisi.

Mitä mieltä te olette?

32 kommenttia

  1. Mimmi kirjoitti:

    Kiva lukea, että hiusasioissa positiivinen suunta 🙂

    Toi oli kyllä Tooosi Huippua, että joku ulkopuolinen kampaaja tarjosi auttavat kätensä hiuksillesi sekä antoi toivoa ”vaaleahiuksiselle tulevaisuudelle”, pointsit hänelle!! Ja noin mä uskon myös, että saat vaaleat hiuksesi takaisin ja hiukset kuntoon ylipäätään 🙂

    Postaukset Lakua koskien ollut hieman surullista luettavaa, mutta onneksi meillä Suomessa tarjolla hyvää hoitoa niin ihmisille kuin eläimillekin, joten kaikkensa tekevät varmasti Lakunkin eteen ja pikku haukku pääsee nauttimaan taas elämästä. Voimia ja paranemista Lakulle!

  2. Mimmi kirjoitti:

    Niin, ja mitä tuohon asiakaspalveluun tulee koskien sitä kampaamoa, jossa hiuksesi ”pilattiin”, niin….
    Ihmetyttää kampaajan käytös jo siitä alkaen, kun et saanut lähellekään sitä lopputulosta mitä tilasit, mutta kampaajaa se ei tuntunut hetkauttavan, kun syyhän oli sun hänen mielestä. Ei näin.

    Ja nyt vielä tuo, että ko. kampaaja ei kohtaa sua kasvotusten vaan laittaa työkaverinsa hoitamaan asiaa, joilla ei ymmärtääkseni ole minkäänlaista tekemistä hiuksiesi ”pilaamisessa”, joten miten voivat hoitaa asiaa, jossa eivät ole olleet osallisena vaan puhuvat jonkun toisen henkilön puolesta. Toistan; ei näin.

    Mutta, summa summarum; jonkunlaisen syyllisyyden tunteen on hiuksesi pilannut kampaaja täytynyt tuntea, kun selkeästi jotain pakoili vältelläksesi kohtaamista kanssasi. Jos kerran hän oli tuolla kertaa oikeassa eikä asiakas, että hiukset on pilalla asiakkaan itsensä vuoksi, niin olisi nyt sitten ihmeessä ollut henk.koht. vastaanottamassa sua siellä kampaamossa, selkä suorana, naama pokerina ja ”syyttömänä” 😉

    • Noora kirjoitti:

      No jep. Tän asian hoito on kyllä ollut alusta asti ihan uskomaton farssi suoraan sanottuna. 😀 Kyllä, nimenomaan. Kampaajan itsensä olisi pitänyt hoitaa asia. Selvittää, pahoitella, hyvittää tavalla tai toisella, keksiä jotain miten tukka saataisiin taas kuntoon tai jotain muuta. Mut jokainen hoitaa asiat tyylillään. 😉

  3. Jenna kirjoitti:

    Tää on mun pahin pelko blondina! Tuntuu, että monet kampaajat ajattelee vaaleiden hiusten värjäyksen olevan helppoa, mutta se ei kyllä oo! Oon niin monta kertaa joutunut pettymään kun ne tekee väärin värin tai raitojen aloituskohta näkyy, kuten mulle kävi nyt viimeisimpänä kun jouduin vaihtamaan kampaajaa 🙁 En mene enää sinne kampaajalle, koska miten voin tietää, että vaikka selittäisin hänelle mitä hän viimeksi teki väärin, niin nyt hän osaisi tehdä oikein? Entä jos hän onkin niin huono, että kahdesti petyn ja heitän 150ex2 hukkaan 🙁

    Onneksi sun hiukset näyttää näissä kuvissa kyllä hyviltä, eikä ole äärettömän lyhyet! Tsemppiä!

    • Noora kirjoitti:

      Joo ei se todellakaan ole helppoa. Tulee helposti liian tumma, liian kylmä, liian lämmin, keltainen, kärähtää, värjäys rajoja tms. Kauheeta on jos ei ole luotettavaa kampaajaa!! Tsemppiä sinne, että löydät hyvän ja ammattitaitoisen kampaajan!

  4. Viivi kirjoitti:

    Vittu mitä paskaa taas ei voi muuta sanoa ??
    Ja kuulostaapa kummalliselta toi syyttely, et sulla on rautaa hiuksissa. Meilläkin vesijohtovesi on aika rautapitoista, mut osaa mun kampaaja kerta toisensa jälkeen värjätä mulle kirkkaanvaaleen tukan…

    • Noora kirjoitti:

      No jep! Toisessa kampaamossa otettiin tähän metalli-keskusteluunkin kantaa. Se on yleensä juuri niin, että kampaaja saa sillä vaan puolustettua mokaansa jos jotain sattuu. Metalleja on varmasti monien hiuksissa, se vaan pitää tiedostaa ja tehdä sen mukaan valinnat värjätessä. 😀

  5. Tiia kirjoitti:

    Olikos kyseessä kampaaja, jolla olet aiemminkin käynyt ja saanut hyvän lopputuloksen ja hyvää asiakaspalvelua? Vai muistanko nyt väärin..

    Kaikkihan me töissä tehdään virheitä ja harmi ettei kyseinen kampaaja heti pahoitellut. Muiden firmojen kampaajien on myös helppo haukkua toista työntekijää ja kertoa kuinka työ olisi pitänyt tehdä. Olet varmasti itsekin hoitoalalla tehnyt virheen, miltä tuntuisi jos julkisesti saisit kuulla haukkuja potilaalta monen postauksen verran? Uskon että myös sen takia sait kaksi muuta työntekijää juttelemaan kanssasi, koska voi olla ettei hän kehdannut haukkujen jälkeen tulla eteesi selvittämään asiaa. Vaikka olisi tietenkin pitänyt mutta meitä ihmisiä on moneen lähtöön.

    En tarkoita kommenttia pahalla ja ymmärrän harmituksen hiuksista! On vain kurjaa lukea, kun yhtä ihmistä kohti tulee monilta henkilöiltä pahaa kommenttia ja tätä asiaa ei puitu vain yhdessä tekstissä. Kampaaja teki väärin, muttei mielestäni ansaitse tälläistä.

    • Noora kirjoitti:

      Kyllä olen käynyt hänellä useamman kerran, ja niin. Olen tietoisesti pitänyt linjan etten ole tuonut kampaamoa tai kampaaja nimellä julki missään vaiheessa. Olen kirjoittanut omasta kokemuksestani. Mielestäni palvelu oli alaluokkaista.

      Jos on niin, ettei kehtaa tulla kasvotusten juttelemaan niin valitettavasti siinä vaiheessa pitäisi kasvattaa selkäranka ja vaan kohdata tilanne, jouduinhan minäkin kohtaamaan hänet tai niin oletin ja sainkin kaksi aivan tuiki tuntematonta kampaajaa vastaani.

      Toisessa kampaamossa ei todellakaan haukuttu ketään. Mä kerroin kokemukseni ja he kertoivat miten itse hoitasivat asiat. He eivät ottaneet tuolla kantaa tähän toisen kampaamon toimintaan. Ainoastaan ihmettelivät tätä lopputulosta. Siellä toimittiin hyvin ammattitaitoisesti. He puhuivat hiusten metalli-keskustelusta yleisellä tasolla.

      Joskus elämässä tulee vaan vastaan hankalia asioita ja ne vaan pitää kohdata. Jos teen työssäni virheen, niin se olen minä joka menen pahoittelemaan tilannetta esimerkiksi potilaalle tai sille taholle, johon virhe kohdistuisi. En lähettäisi muita tuohon tilanteeseen.

      Toivoisin, että tekstini tavoittaisi yrittäjiä ja asiakaspalvelijoita, sen vuoksi, ettei vastaavaa tapahtuisi muille.

  6. Jenna kirjoitti:

    Aika uskomatonta ettei itse pahoitella tapahtunutta. Mun mielestä kuuluu ihan peruskäytöstapoihin pahoitella omaa virhettään. Mitä siihen tulee, että ei uskaltaisi koska olet kirjoittanut blogiisi, on vähän outoa. Et ole missään vaiheessa maininnut nimeä tai edes sukupuolta.

    Tukkasi ei ole täysin katastrofaalinen, vaikkakin tietty lyhyempi ja tummempi. Onhan se erilainen, ja sellainen mitä et halunnut. Itseasiassa sun tukka on nyt samanvärinen mitä mulla on luonnostaan.

    Meillä on kotona kupariputket ja ikinä mulla ei oo sen takia värjäys mennyt pieleen. Itseasiassa oon onnekas siinä että mulla vaalea ei edes lähde taittamaan keltaiseen/vihreään kovin helpolla.

    • Noora kirjoitti:

      Tukka kärähti tosi pahoin ja sitä tosiaan leikattiin jo 15cm pois ja vielä varmaan 7cm ainakin pitäisi ottaa, että saataisiin kaikki kuollut latva pois. Mielestäni rehellinen anteeksi pyyntö kasvotusten olisi ollut suotavaa mutta ei. Ja tosiaan, moni varmaan tykkäisi tästä sävystä mutta en minä 🙁

  7. Vipe kirjoitti:

    Mun tukka pilattiin kerran totaalisesti ”Helsingin parhaassa kampaamossa”. Mulla oli kuvat ja kaikki mukana ja kampaaja näytti ymmärtävån mitä haluan. Toiveena oli vaalentaa reilusti ja sävyttää tukka tuhkanvaaleaksi/granny hair. Noh,lopputulos oli tummanruskea!!!! Olin järkyttynyt. Kampaaja vaan selitteli,että tulipa kiva. Näin naamasta,et itekki järkyttyi,mut ei voinut myöntää virhettään…

    • Noora kirjoitti:

      Toi on pahinta sitä asiakasta kohtaan, ettei ammattilainen voi myöntää virhettään. Siitä jää niin paska maku suuhun. 🙁

  8. Huhhuh kirjoitti:

    Läpinäkyvää selittelyä ettei muista sähköpostitilin salasanaa ja siksi ei oo vastannut sulle, puhumattakaan tuosta että laittaa työkaverit selvittämään asian omasta puolestaan. Selkärangattomuutta se on eikä muuta. Sut laitettiin tahallaan tohon asemaan 1 vs. 2 että sulle tulis epämukava olo ja lähtisit vaan menee. Kirjoitus antaa to-del-la epäammattimaisen kuvan ko. puljusta, haluisin kyllä tietää nimen niin osais välttää mutta eiköhän asiakkaat äänestä jaloillaan jos palvelu ei pelaa 🙂

    • Noora kirjoitti:

      Joo mullekin tuli olo, et miks tähän tarvitaan muita, tuiki tuntemattomia ja vielä kaksi?

  9. Nimetön kirjoitti:

    Voisitko jo lopettaa tuon itkemisen? Hävettää sun puolesta ja kovasti! Hoitoalan ihminen, joka näkee luultavasti rankkojakin asioita. Sun mielestä pilalle menneet hiukset on vaan suurempi juttu. Ei millään pahalla, mutta en haluaisi olla sun potilas. Oikeasti, hiukset elämän tärkeimpiä asioita? Tosi kiva olisi syöpäpotilaana olla sun hoidossa…

    • Sarppa kirjoitti:

      Kolme postausta hiuksista ja et haluaisi olla potilaana? Well that escalated quickly 😀

    • miranda kirjoitti:

      Voi hemmetti sentään, omasta elämästään ei siis saisi kirjoittaa vaikka blogi sitä käsittelee? Et oo kuullu sellaisesta kuin että työ- ja yksityiselämä erikseen? Eiköhän Nooran osaaminen ole ihan samalla tasolla kuin ennenkin. Ja on aika karseeta arvioida sairaanhoitajaa sen perusteella, että kirjoittaa blogissaan yksittiselämän asioista. Ja missä kohtaa väitettiin, että hiukset on elämän suurin asia??? Ne nyt vain on pinnalla nyt. Ja tekstin pointtihan oli huono asiakaspalvelu, ei niinkään itse tukka. Tsiisus mitä tyyppejä…

      • Noora kirjoitti:

        Jep 😀 Ihmeellisiä ajatuksia ihmisillä. Mäkin olevinaan luulin käsitelleeni asiakaspalvelua. 😉

    • Noora kirjoitti:

      Voi että! Miten mun tukka liittyy syöpäpotilaisiin? Olen hoitoalan ihminen ja näen rankkojakin asioita, niin sen vuoksiko minulla ei olisi sitten oikeutta itkeä oikeastaan mistään? Koska aina löytyy joku jolla on asiat vielä huonommin kuin minulla? 😀 Uskomatonta.

  10. Johanna kirjoitti:

    Ompas kyllä todella ihmeellinen kampaamon omistaja, huh huh!!! Toisille pahoittelun sanominen on niin vaikeaa.
    Toiset sitten pahoittelee, vaikka ei itse olisikaan syyllinen. Harmittaa sinun puolesta, miten hiuksillesi kävi.
    Toivottavasti saat ne kuntoon ja takaisin sen värin jossa tunnet olosi hyväksi 🙂

  11. Hanna kirjoitti:

    Herranjestas kun valitetaan pienistä 😀 Ne on HIUKSET jotka kasvaa takaisin ja on loppujen lopuks vaan karvoja päässä 😀 Varmasti ikävää ettei palvelu tai lopputulos ollut mukava tai haluttu mutta so what. Josko nyt tää nillittäminen loppuis ja pääsisit jatkaan muita asioita miettien 🙂

    • miranda kirjoitti:

      Voi elämä mitä tyyppejä… Pitkän tukan kasvatus vie vuosia ja jos oli tyytyväinen hiuksiinsa ennen tätä katastrofia, ja ne olivat osa identiteettiä,niin tällainen on iso juttu. Jos minulle olisi käynyt noin,olisin jo kertonut kampaamon nimen. Ja veikkaan, että jos sun hiukset pilattais, et olis so what. Ja se, että tämä postaus liittyy hiuksiin, ei tarkoita ettei mielessä olisi muuta. Toivottavasti kukaan ei ole niin yksinkertainen, että näin ajattelisi. Ja toi palvelu oli enemmän kuin ala-arvoista, se oli törkeää. Sellaisesta saa ja pitää suuttua.

    • Noora kirjoitti:

      Huoh. Jos mua nillityttää niin mä nillitän 😀

  12. Tarja järvinen kirjoitti:

    Mulle on kans käynyt noin tukan kanssa. Olin muuttanut muutamaa kuukautta aiemmin uuteen kämppään ja kans tullu metallia tukkaan uudessa paikassa. Veti vähän vihertäväks, mut mistäs hitosta kampaaja sitä voi tietää ennenku tukka on värjätty, siinä kohtaahan sen vasta huomaa kun väri on pesty pois ja tukkaa kuivataan. Mielestäni aika typerää olisi ollut tuossa kohtaa alkaa haukkumaan kampaajaa..jokainenhan sen varmasti tietää että sitruunahapolla kannattaisi tukkaansa pestä jos epäilystä metallista. Tämän ehkä voi laittaa sinun tietämättömyyden piikkiin, mutta jatkoa ajatellen vain.. tukkasi kunto luultavasti ollut siinä pisteessä, että tämä sama olisi käynyt vaikka kampaajana olisi ollut kuka tahansa. Jos käyttäytymisesi kampaajaa kohtaa ollut samaa mitä täällä kommentoidessasi, niin itse en ihmettele miksei kampaajalla halunnut sinua kohdata. Jatkossa muistat huolehtia tukastasi paremmin! Itselläni maailma ei yhteen metalliseen tukkaan loppunut!:)

    • Noora kirjoitti:

      Niin, mä vaan olin käynyt jo tällä kampaajalla aika pitkän tovin. Ja miksi värjätä koko hiusta jos asiakas pyytää vain tyven värjäyksen? Mulla ei ole ollut epäillystä metallista hiuksissani. 🙂 Ja tukkani kunto oli hyvä. Sitä on leikattu rankalla kädellä jo ennen tätä keissiä eikä latvat todellakaan olleet pahimmassa kunnossa. Ja mun koko tukkaa ei koskaan värjätä, ainoastaan tyvikasvu vain, ihan just siksi, että tukka pysyy kunnossa.

      Tsemppiä sulle!

  13. Kamomilla kirjoitti:

    Voi hitsit, onpa tosi kurja kuulla!!! Itselläni on myös pitkät hiukset ja ymmärrän oikein hyvin kuinka iso osa identiteettiä ne voivat olla. Täytyy kuitenkin sanoa, että kuvissa näytät hyvältä ja hiukset ON edelleen pitkät! ? Ymmärrän myös että olisit halunnut tavata tämän ko. kampaajan. Mielestäni on kuitenkin hyvin avokätistä että kampaaja on kustantanut hiustesi korjaamisen jossain toisessa liikkeessä jos siis ymmärsin oikein? Ja tämän lisäksi olet saanut häneltä ilmaisia kampaamoliikkeen hoitotuotteita. Ne on myös yleensä aika kalliita. Vaikka et saanut haluamaasi anteeksipyyntöä niin onhan tämä kampaaja kuitenkin rahallisesti hyvittänyt tapahtunutta sinulle tosi merkittävästi. Tsemppiä kasvatukseen ja paranemisia koirulille! ?

    • Noora kirjoitti:

      Joo oli se kiva, että kampaaja tuli vastaan sovinnossa siten kuten ehdotin. Kuitenkin hiusten lopullinen korjaus jää mun piikkiin. :/

  14. Suski kirjoitti:

    Palvelu kuulostaa tosiaan huonolta, paljon paremminkin olisi kyseinen kampaaja voinut tilanteen hoitaa. Ymmärrän, että sinua harmittaa ja ärsyttää. Sinulla on kuitenkin hiukset päässä, ne kasvavat ja ne voi ajan kuluessa muokata takaisin haluamaasi suuntaan. Mielestäni hiuksesi näyttävät kuvissa myös kauniilta tuossa luonnollisemmassakin värissä. Itselläni hiukset ovat lähteneet n.18-vuotiaasta lähtien ja nyt olen siinä tilanteessa, että olen hommaamassa osaperuukkia. Olen sinua nuorempi. Saat toki purkaa ärtymystäsi omaan blogiisi ja kertoa kokemuksistasi. Asiat voisi kuitenkin laittaa oikeisiin mittasuhteisiin. On todella turhauttavaa lukea monta postausta samaa valitusta kun osalla ihmisistä (itseni mukaan lukien) on todellisia ongelmia hiusten kanssa. Muuten olen blogistasi tykännyt, olen itsekin sairaanhoitaja, joten työhön liittyviä postauksia on mielenkiintoista lukea. Mukavaa kesän jatkoa!

    • Noora kirjoitti:

      Joo, tosiaan muitakin keinoja tilanteen haltuun ottoon olisi ollut, jota kautta mulle olisi jäänyt parempi mieli eikä ”pilalle” mennyt tukka niin paljon haittaisi.

      Ymmärrän sen, että on monia ihmisiä jotka olisivat iloisia tästä minun tukastani. On sairauksia, sairauksien hoitoa ja vaikka mitä syitä joka voi viedä tukan niin mieheltä kuin naiseltakin. Kuitenkin pitää muistaa, että me ollaan yksilöitä. Jokaisella meistä on elämässään ne omat ongelmat. Ei se voi ihan niin mennä, että jos jollain on ongelmia tietyllä osa-alueella niin muut sitten joutuisivat varomaan sanomisiaan kyseisestä aiheesta.

      Joo tukka jäi mulla päähän loppujen lopuksi ja värikin saadaan joskus varmaan muutettua, mutta olihan tää järkytys alkuun kun meet hakemaan jotain ihan muuta ja saatkin kokonaan uuden tukan väriltään ja – rapiat 15 senttiä. 🙂

      Tsemppiä sinne! <3

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *