Hae
Mansikkapilvi

DIEETTI – KOHTI KESÄKUNTOA 2019!

Kuten aiemmin kirjoittelin, aloittelin tän viikon maanantaina dieetin. Kahdeksan viikon rypistyksen kohti kesää. Tämä dieetti ei ole mikään pingotusdieetti, vaan se suosittaa elämään juurikin pingottamatta ja mahdollisimman paljon normaalia elämää tukevasti. Tämän vuoksi, jos vaan liikkuu tarpeeksi, yksi vapaasyöntipäivä viikossa on ok, vai oliko se ateria, mutta joka tapauksessa.

Meidän valmentaja Bettina! Klikkaa tästä niin pääset valmennuksiin. 🙂

 

Tarpeeksi liikuntaa taas tulee esimerkiksi siitä, että normaali arjessa on aktiivinen. Tämän lisäksi on myös hyvä tietysti harrastaa liikuntaa viikottain muutaman kerran.

Mun tavoitteena ei tälläkään kertaa ole mikään tietty painolukema. Mä vaan haluan vähän kuoria kroppaa. Mulle käy se, että mä vähän kiinteydyn. Kiinteytymisessä kropan koostumus muuttuu tai sitten kiinteytyminen tapahtuu laihtumisen kautta, vähän riippuu, että millainen se lähtökunto on. Kroppahan voi muuttaa muotoaan myös siten, että paino ei juurikaan heilahda suuntaan tai toiseen. Joskus voi käydä ihan niin, että kun lihasmassaa tulee, paino nousee, mutta kroppa muuttuu silti täysin timmimpään suuntaan.

Sen takia kuvat on paras mitä voit tehdä, kun haluut nähdä tuloksia dieetiltä. Tietysti myös mitat ennen ja jälkeen prosessin.

Koulussa sai näin hyvän ja dieettiin sopivan ruoan! Keitossa ei ollut mitään ylimääräistä 🙂 Ja sit ostin proteiinilisän eli noi kanan sisäfileet!

Kaikkein tärkeintä näillä dieeteillä on oppia syömään oikeaa ruokaa turhien herkkujen sijaan. Oppia annoskoosta, ruoasta itsestään ja siitä, että terveellinen ja hyvää tekevä ruoka ei ole automaattisesti tylsää. Koska dieetti ei voi jatkua lopun ikää, niin niitä oikeita ruokailutottumuksia pitäisi saada juurrutettua sinne omaan päähän. Kunhan tämä dieetti tästä etenee ja superrrrr dieettikokki Nope pääsee vauhtiin, niin lupaan jakaa kaikenlaisia reseptejä myös tänne sit. 😀

Tohon aiemmin viittaamaani vapaasyöntiin mä en osaa vielä sanoa mitään, että miten sen aion toteuttaa. Ehkä en hyödynnä tota mahdollisuutta joka viikko, mutta pidän sen mielessä. Koska aloitin tämän dieetin ns. etuajassa, mulla on tässä hyvin aikaa. Kahdeksan viikkoa on täynnä 2.6. Eli juuri kesän kynnyksellä. 😀 Sit voikin vetää ihan lekkeriksi 😀 No ei kai. Tavoitteena on mennä siististi koko kesä. Tai sillä tavalla siististi, ettei herkuttelu olisi joka päiväistä ja ateriarytmi säilyisi. Nuo kaksi on ne pahimmat sudenkuopat mulle.

Nyt on siis jo keskiviikko ja tämä dieetti on lähtenyt hyvin käyntiin.

Hei muuten! En oo muistanut mainita, mutta ICANIWILL – tuotteita ostaessasi TÄÄLTÄ, saat -15% alennusta koodilla NOORAJ15

ESITTELEN TEILLE JOKU KERTA TUOTTEET MITÄ MULLA ON TUOLTA OSTETTUNA! HUIPPULAATUISIA PÖKSYJÄ JA HUPPARI!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *